Czas realizacji zamówienia
Terminy realizacji przesyłek:
- Termin podany na stronie „w Koszyku” jest datą przekazania towaru do firmy kurierskiej, która zwykle dostarcza zamówienie w ciągu 1-2 dni roboczych (do 4 dni dla listów poleconych InPost). Podany termin dotyczy tylko zamówień z formą płatności: elektroniczne, za pobraniem, PayPal.
- Po złożeniu zamówienia datę wysyłki można sprawdzić w zakładce „Moje konto”, bądź w e-mailu potwierdzającym zamówienie.
- W przypadku towarów z odbiorem osobistym, o możliwości odbioru towaru, Klient zostanie poinformowany drogą telefoniczną.
Uwaga!!!
- Termin dotyczy dni roboczych.
- W przypadku wyboru formy płatności „Przelew” termin dostawy liczony jest od daty zaksięgowania przelewu.
- Deklarowany czas dostawy może się wydłużyć z powodu trudności kontaktu kuriera z klientem lub problemów leżących po stronie firmy kurierskiej.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny z Konsultantem pod numerem 41 312 39 39.