UWAGA - Używasz obecnie przestarzałej wersji przeglądarki Internet Explorer - niektóre funkcje sklepu mogą nie działać prawidłowo.
Zalecamy pobranie przeglądarki Firefox lub Chrome.
 

Wybrany produkt jest dodawany do koszyka...

dodajesz do porównywarki
produkt z innej kategorii

czy usunąć zawartość
porównywarki?

w porównywarce zostaną tylko:
aktualnie dodawany produkt i inne z jego kategorii
produkt zostanie dodany do listy, jednak porównanie
może nie być trafne z powodu różnic w kategoriach
 
 
Jesteś tu:
wróć Strona główna Koszty i sposoby transportu

Koszty i sposoby transportu

 
Koszty  transportu:

  • koszt dostawy jest kalkulowany w "Koszyku" podczas składania zamówienia;
  • Koszty dostawy są ogólnie dostępne w zakładce Koszyk, podczas składania zamówienia na dole strony, przy podsumowaniu zamówienia:

 

 

  • Sprawdzenie „Koszyka” nie wiąże się ze złożeniem zamówienia i nie wymaga logowania ani rejestracji
  • wartość opłaty zależy od gabarytów przesyłki (długości, wysokości, szerokości) oraz od indywidualnych, szczegółowych cech towarów (np. materiału, z którego wykonano towar, kruchości, specyfiki);
  • do wartości kosztów dostawy mogą zostać doliczone koszty związane z wybraną formą płatności. Więcej informacji tutaj.

 

Uwaga!!!

Koszty dostawy obejmują ubezpieczenie przesyłki.

 

 

Formy dostawy:

 1. Przesyłka kurierska

Współpracujemy z następującymi firmami kurierskimi:

  • UPS Polska Sp. z o.o. 
  • DB SCHENKER
  • GEFCO Polska
  • PEKAES S.A.
  • Poczta Polska - Paczka48
  • RABEN

 

Uwaga!!!

  • Dostępność opcji dostawy za pośrednictwem wybranych firm kurierskich uzależniona jest od parametrów przesyłki (wagi, wymiarów), wybranej formy płatności oraz lokalizacji miejsca dostawy.
  • Przesyłka kurierska realizowana jest jedynie w dni robocze.
  • Kurierzy pracują w określonych godzinach:
    • UPS Polska dostarczenie przesyłki dokonywane jest do godziny 17,
    • DB SCHENKER , PEKAES oraz GEFCO Polska realizują usługę kurierską w godzinach 8.00 - 16.00, 
  • Deklarowany czas dostawy może się wydłużyć z powodu trudności kontaktu kuriera z klientem.
  • Po odebraniu przesyłki od kuriera, klient ma prawo sprawdzenia otrzymanego towaru. W razie braku zgodności towaru, bądź jego uszkodzenia, ma prawo żądać od kuriera spisania protokołu szkody. Więcej w zakładce „Reklamacje i zwroty”.
  • W związku z ogólnopolskimi zmianami w funkcjonowaniu i doręczaniu przesyłek do Odbiorców przez firmę kurierską UPS i wdrożeniu Stacjonarnych Punktów Odbioru UPS – Access Point – firma kurierska UPS nie gwarantuje 3-krotnej próby doręczenia przesyłki. Po pierwszej nieudanej próbie przesyłka trafia do najbliższego Access Point od miejsca pierwotnego doręczenia. Aktualna lista Punktów dostępna na stronie UPS.W związku z ogólnopolskimi zmianami w funkcjonowaniu i doręczaniu przesyłek do Odbiorców przez firmę kurierską UPS i wdrożeniu Stacjonarnych Punktów Odbioru UPS – Access Point – firma kurierska UPS nie gwarantuje 3-krotnej próby doręczenia przesyłki. Po pierwszej nieudanej próbie przesyłka trafia do najbliższego Access Point od miejsca pierwotnego doręczenia. Aktualna lista Punktów dostępna na stronie UPS.

 

2. Paczkomaty Inpost

Paczkomaty to innowacyjny system skrytek pocztowych służących do nadawania i odbierania przesyłek. Punkty czynne są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dopuszczalna maksymalna waga przesyłki to 25 kg . Dopuszczalna maksymalna wielkość paczki to 41 x 38 x 64 cm. Więcej informacji w zakładce: Paczkomaty Inpost. 

 

3.  Poczta Polska - Paczka48

Oferta dostarczenia przesyłki w 48h przez Pocztex - kuriera Poczty Polskiej. Usługa dostępna dla towarów z maksymalną masą 30 kg i długością 150 cm.

Przesyłki doręczane są najpóźniej w drugim dniu po dniu nadania, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

4. List polecony InPost

Przewidywany termin doręczenia przesyłki w serwisie krajowym wynosi do 4 dni roboczych.

Usługa nie obejmuje żadnych usług dodatkowych.

W przypadku, gdy nie uda nam się skutecznie doręczyć przesyłki, doręczyciel pozostawia informację o próbie doręczenia (awizo) w skrzynce pocztowej lub gdy nie jest to możliwe na drzwiach mieszkania adresata, jego biura lub innego pomieszczenia, w którym adresat wykonuje swoje czynności a przesyłka przekazywana jest do najbliższego Punktu Obsługi Klienta InPost.

 

 Uwaga!!!

  • Faktura VAT jest dostępna w formie elektronicznej, więcej informacji >>
  • Istnieje możliwość monitorowania paczki. Po wysyłce towaru z naszego magazynu, klient otrzyma wiadomość mailową z numerem listu przewozowego. 
  • W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny z Konsultantem pod numerem  41 312 39 39.