szybka wysyłka bezterminowy zwrot gwarancja realizacji pomoc eksperta

Najczęściej zadawane pytania

SPIS DZIAŁÓW:

 

Obsługa klienta i sklepu, zamówienia

Czas realizacji zamówienia, dostępność produktów, dostawa

Formy płatności, faktury VAT, ceny

Gwarancja i serwis towarów

 

 

 

OBSŁUGA KLIENTA I SKLEPU,  ZAMÓWIENIA

Czy muszę się rejestrować przed złożeniem zamówienia?

Jak mam znaleźć interesujący mnie produkt? Jak najszybciej go wyszukać?

Jak dobrać produkty pokrewne do danego zamówienia?

Co zrobić w sytuacji, gdy zapomnę hasła do konta?

Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie?

Jak dodać kolejne produkty do złożonego już zamówienia?

Czy można sprawdzić jaki jest stan realizacji zamówienia?

Dlaczego moje opinie nie są dodane?

 

 

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA, DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW, DOSTAWA

Gdzie można uzyskać informację o czasie dostawy danego towaru?

Czy mogę otrzymać zamówiony towar w sobotę?

Gdzie mogę uzyskać informację o kosztach dostawy danego towaru?

Czy można osobiście odebrać zamówiony towar?

Co zrobić jeżeli w zamówieniu są towary o różnych czasach dostawy?

Czy mogę sprawdzić zawartośc paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?

Czy mogę odebrać towar z Paczkomatu firmy Inpost?

 

 

FORMY PŁATNOŚCI, FAKTURY VAT, CENY

Jak otrzymać fakturę VAT?

Co zrobić, aby zmienić dane na fakturze?

Czy ceny w sklepie są ostateczne?

Jak wpisać kod rabatowy?

Jak zmienić formę płatności?

Do kiedy muszę zapłacić za towar?

Co to jest PayPal i PayU?

Jak długo trwa potwierdzenie płatności przez bank w przypadku płatności elektronicznych?

 

 

GWARANCJA I SERWIS TOWARÓW

Czy mogę zwrócić towar?

Co zrobić, gdy kurier dostarczył przesyłkę uszkodzoną?

Co mam zrobić, gdy zakupiony u Państwa sprzęt ulegnie uszkodzeniu?

Nie dostarczono karty gwarancyjnej, a produkt uległ uszkodzeniu? Co zrobić?

 

 

 

Czy muszę się rejestrować przed złożeniem zamówienia?

Można dokonać zakupów bez rejestracji. Zachęcamy jednak do założenia swojego konta. Dzięki rejestracji możesz szybciej dokonywać zakupów, śledzić status zamówienia, mieć podgląd historii zakupów. Rejestracji możesz dokonać na dwa sposoby.
Wchodząc na stronę główną, kliknij w opcję „Rejestracja”, znajdującą się na górze strony, a następnie wybierz interesujący Cię towar.
Możesz założyć konto również w trakcie składania zamówienia. Po wybraniu produktów przejdź do "Koszyka", a następnie wybierz interesujący Cię sposób dostawy i płatności. Naciśnij przycisk „Złóż zamówienie”, który otworzy Ci okno z formularzem do rejestracji. Możesz wtedy założyć konto. Złożenie zamówienia można dokonać również drogą telefoniczną pod numerem 41 312 39 39. 

 

^ do spisu treści

 

 

Jak mam znaleźć interesujący mnie produkt? Jak szybko go wyszukać?

Najprostszym i najszybszym sposobem wyszukiwania określonego produktu jest wpisanie jego nazwy w wyszukiwarce, umieszczonej na górze strony. Dzięki wyszukiwarce możesz znaleźć produkt po nazwie towaru, po jego marce lub symbolu. W tym celu wpisz min. 3 znaki w pole „Szukaj…”.  Aby zawęzić wyniki wyszukiwania możesz wskazać odpowiednią kategorię. Jeśli nie znasz całej nazwy, wystarczy wpisać jej część. System wybierze i pokaże produkty najbardziej odpowiadające zapytaniu w postaci drzewa kategorii. Następnie możesz je posegregować poprzez specjalne filtry sparametryzowane pod kątem szukanego produktu. Ułatwi to wybór odpowiedniego towaru.  Możesz również znaleźć asortyment w odpowiedniej kategorii produktów. Wejdź w zakładkę „Kategorie” i znajdź odpowiednią. 

 

^ do spisu treści

 

 

Jak dobrać produkty pokrewne do danego produktu (np. jaki syfon do umywalki, brodzik do kabiny itp.)?

Na karcie produktu w sekcji opis podawane są serie produktów z którymi należy kompletować towar. Pod produktem znajdują się również rekomendacje, które mają ułatwić klientowi znalezienie odpowiednich towarów pokrewnych. Do dyspozycji są również konsultanci, którzy doradzą i pomogą w wyborze (tel. 41 312 39 39). 

 

^ do spisu treści

 

 

Co zrobić w sytuacji, gdy zapomnę hasła do konta?

Gdy zapomnisz hasła do swojego konta naciśnij opcję „Przypomnij hasło” przy logowaniu, umieszczoną pod polem „Hasło”. W odpowiednią rubrykę wpisz adres e-mail, przez który dokonujesz logowania do swojego konta. Przepisz kod z obrazka, a następnie naciśnij przycisk „Wyślij”. Na podany mail zostanie przesłana wiadomość z linkiem do wpisania nowego hasła, przez który będziesz mógł dokonywać logowania. 

 

^ do spisu treści

 

 

Czy mogę zmienić albo anulować zamówienie?

Wprowadzenie zmian w złożonym zamówieniu lub jego anulacja, jest możliwa jedynie do momentu zatwierdzenia zamówienia w „Koszyku”. W szczególnych przypadkach możliwa jest modyfikacja zatwierdzonego zamówienia. W tym celu prosimy o kontakt z naszym konsultantem pod numerem 41 312 39 39. 

 

^ do spisu treści

 

 

Jak dodać kolejne produkty do złożonego już zamówienia?

Wszystkie zmiany (w tym dodanie towaru) jest możliwe do czasu zatwierszenia zamówienia (przycisk "Złóż zamówienie"). Dodanie towaru odbywa się poprzez opuszczenie "Koszyka" i wejście z powrotem na stronę sklepu. Dokonać tego możesz poprzez opcje „Kontynuuj zakupy”, znajdującą się w lewym dolnym rogu "Koszyka".  Po znalezieniu kolejnego towaru należy dodać go do „Koszyka”. Po tej czynności, na górze po prawej stronie, pojawi się komunikat o dodaniu towaru. Teraz wejdź do „Koszyka” i dokonaj wszystkich niezbędnych czynności. Na karcie „Produkty w koszyku” znajdą się materiały z poprzedniego wyboru oraz towary domówione. W szczególnych przypadkach można dodać towar do zatwierdzonego zamówienia.  Więcej informacji pod nr tel. 41 312 39 39. 

 

^ do spisu treści

 

 

Czy można sprawdzić jaki jest stan realizacji zamówienia?

Stan realizacji zamówienia możesz sprawdzać i kontrolować, aż do momentu otrzymania przesyłki. Po zalogowaniu się do swojego konto, można obserwować zmieniające się statusy, zależne od etapu realizacji zamówienia:

„Niezapłacone" - brak zapłaty z płatności elektronicznych.

„Niezatwierdzone przez BOK" - zamówienie czeka na potwierdzenie przez konsultanta.

„Niepotwierdzone przez klienta" - zamówienie czeka na potwierdzenie przez klienta.

„Do odbioru"- zamówiony towar znajduje się w stacjonarnym punkcie odbioru.

„Potwierdzone" - status potwierdzony przez klienta albo konsultanta.

„W trakcie realizacji" - zamówiony towar jest kompletowany w magazynie, a zamówienie zostało opłacone.

„Wysłane" - przesyłka jest po stronie firmy kurierskiej.

„Anulowane" - status, który pojawi się w wyjątkowych sytuacjach, po anulowaniu zamówienia.

Klienci, którzy złożyli zamówienie bez rejestracji konta, mogą sprawdzić stan realizacji poprzez kontakt z konsultantem pod nr. tel. 41 312 39 39.

 

^ do spisu treści

 

 

Dlaczego moje opinie nie są dodane?

Opinie o produkcie może dodać klient Nexterio.pl, który zakupił towar i jest zapisany do newslettera. Wystawiona opinia musi zostać zatwierdzona przez administratora strony. 

 

^ do spisu treści

 

 

Gdzie można uzyskać informację o czasie dostawy danego towaru?

Data wysyłki podana jest na stronie przy produkcie, oznacza termin przekazania zamówienia firmie kurierskiej. Po złożeniu zamówienia datę wysyłki można sprawdzić w  zakładce „Moje konto”, lub w mailu potwierdzającym zamówienie. W przypadku towarów na zamówienie, dostawa jest ustalana indywidualnie przez naszych konsultantów. Więcej informacji w zakładce Czas realizacji zamówienia”. 

 

^ do spisu treści

 

 

Czy mogę otrzymać zamówiony towar w sobotę?

Termin realizacji zamówienia dotyczy dni roboczych. Nie ma możliwości dostarczenia towaru w sobotę.  W przypadku złożenia zamówienia na towar ze statusem: dostępny od ręki, w piątek do godziny 15, zostanie on dostarczony w poniedziałek. Przy zamówieniu towaru ze statusem: dostępny od ręki, w piątek po godzinie 15, zostanie on dostarczony we wtorek. Szczegółowe informację można uzyskać pod nr tel. 41 312 39 39. 

 

^ do spisu treści

 

 

Gdzie można uzyskać informację o kosztach dostawy danego towaru?

Koszt dostawy, podany na stronie przy produkcie, jest kosztem szacunkowym. Każdy może sprawdzić koszt transportu wchodząc w zakładkę „Koszyk”. Nie wymaga to logowania ani rejestracji. Koszt jest podany w koszyku, na każdym z kroków, na dole strony pod „Podsumowaniem”. Sprawdzenie „Koszyka” nie wiąże się ze złożeniem zamówienia. Koszt dostawy jest uzależniony od wybranego sposobu dostawy, od gabarytów przesyłki, szczegółowych cech towaru. Koszt jest naliczany za całą przesyłkę, a nie za pojedynczy towar. Więcej informacji w zakładce „Koszty i sposoby transportu”.

 

^ do spisu treści

 

 

Czy można osobiście odebrać zamówiony towar?

Nie obsługujemy odbiorów osobistych.

 

^ do spisu treści

 

 

Co zrobić jeżeli w zamówieniu są towary o różnych czasach dostawy?

W przypadku, gdy w koszyku znajdują się towary o różnych czasach dostawy, zamówienie zostanie zrealizowane według najdłuższego terminu. W celu otrzymania pojedynczych towarów we wcześniejszym terminie, należy rozdzielić zamówienie i umieścić towary z dłuższym terminem realizacji w odrębnym zamówieniu. 

 

^ do spisu treści

 

 

Czy można sprawdzić zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?

Jeśli paczka nie nosi widocznych śladów uszkodzenia, należy dokonać opłaty i odebrać towar. Po uiszczeniu przed odbiorcę wymaganej kwoty, kurier powinien poczekać, aż klient dokona oględzin przesyłki. Jeśli natrafiłeś na jakieś niezgodności przesyłki z zamówieniem, należy skontaktować się z konsultantem sklepu pod nr tel. 41 312 39 39. Więcej informacji w zakładce „Reklamacje i zwroty”.

 

^ do spisu treści

 

 

Czy mogę odebrać towar z Paczkomatu firmy Inpost?

Sklep Nexterio.pl realizuje usługę dostawy towaru do Paczkomatów Inpost. Usługa dostępna jest w wybrane miejsca i na wybrany asortyment. Dopuszczalna maksymalna waga przesyłki to 25 kg. Koszt dostawy uzależniony jest od wymiarów towaru. Więcej informacji w zakładce: Paczkomaty Inpost 

 

^ do spisu treści

 

 

Jak otrzymać Fakturę VAT?

Jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem naszego sklepu, efakturę możesz pobrać logując się do swojego konta > Moje konto > Faktury

Jeżeli nie posiadasz konta w naszym sklepie, efakturę możesz pobrać ze strony: https://mojefaktury.nexterio.pl do logowania użyj danych otrzymanych z przesyłką na dokumencie WZ.

Dane, na które zostanie wystawiona wprowadzasz w „Moje konto” w zakładce „Moje dane” – „Dane do faktury”.

^ do spisu treści

 

 

Co zrobić, aby zmienić dane na Fakturze?

Zmianę danych można dokonać w „Moje konto” w zakładce „Moje dane” – „Dane do faktury”. Wpisz nowe dane i zatwierdź przyciskiem „Zapisz”. Dane zostaną automatycznie podmienione. Można też zmienić dane jednorazowo, do konkretnego zamówienia.  Aby Faktura z danego zamówienia zawierała inne dane niż dotychczas, należy dokonać ich zmiany podczas składania zamówienia. Po wybraniu określonego towaru, przejdź do "Koszyka" i zaznacz odpowiednie formy płatności i dostawy. Po potwierdzeniu przyciskiem „Do kasy”, pokaże się formularz z danymi do faktury. Pod nimi znajduje się opcja „Zmień dane”, która umożliwi podmianę danych. Po ich wprowadzeniu zatwierdź przyciskiem „Zapisz”. Zmienione dane do Faktury zostaną wykorzystane jedynie w tym zamówieniu. Raz wprowadzony numer NIP oraz numer telefonu nie podlegają zmianie. 

 

^ do spisu treści

 

 

Czy ceny w sklepie są ostateczne?

Wartość  zamówienia może się różnić od cen prezentowanych na stronie sklepu, ze względu na możliwość wykorzystania rabatów. Obniżenie cen może nastąpić poprzez posiadanie określonego kodu promocyjnego (dla osób zapisanych do newslettera). Więcej informacji w zakładce Kody promocyjne”.

 

^ do spisu treści

 

 

Jak wpisać kod rabatowy?

Jeśli posiadasz kod promocyjny wpisz go w sekcji „Rabaty” w pierwszym kroku koszyka. Po wpisaniu go w rubrykę, naciśnij zielony przycisk „Przelicz”. Kwota do  zapłaty zostanie zmieniona o wartość rabatu. Więcej informacji w zakładce Kody promocyjne”.

 

^ do spisu treści

 

 

Jak zmienić formę płatności?

W "Koszyku" w zakładce „Dostawa i płatności” należy wybrać interesują Cię formę dostawy. Po zaznaczeniu odpowiedniej opcji, w sekcji „Płatności” pokażą się różne formy płatności. Należy wybrać tą opcję poprzez kliknięcie myszką w kółeczko po lewej stronie. Po wciśnięciu przycisku „Do kasy” możliwa jest zmiana płatności poprzez powrót do strony "Koszyka". Jest to możliwe poprzez opcję „Wróć do koszyka” znajdującą się w lewym dolnym rogu strony. 

 

^ do spisu treści

 

 

Do kiedy muszę zapłacić za towar?

Zapłaty za produkt należy dokonać w przeciągu 72 godzin od złożenia zamówienia. Dopiero po uiszczeniu opłaty, towar zostanie przekazany firmie kurierskiej, która dostarczy go do klienta (nie dotyczy sytuacji przesyłki za pobraniem). 

 

^ do spisu treści

 

 

Co to jest PayPal i PayU?

PayPal to system, który umożliwia dokonywanie płatności online. Po przekierowaniu ze sklepu należy zalogować się w systemie Paypal i dokonać płatności.

PayU to to system umożliwiający dokonanie płatności kartą kredytową lub szybkim przelewem elektronicznym. Klient zostaje przekierowany na stronę serwisu właściwego dla wybranej płatności.

Więcej informacji w zakładce: „Formy płatności”.

 

^ do spisu treści

 

 

Jak długo trwa potwierdzenie płatności przez bank w przypadku płatności elektronicznych?

 

Większość banków współpracujących z serwisem „PayU.pl” (dawne „platnosci.pl”) realizuje płatność elektroniczną online, czyli od razu po zatwierdzeniu transakcji na stronie danego banku, przez całą dobę. Nieliczne banki realizują taką płatność w określonych godzinach i dniach tygodnia. 

 

^ do spisu treści

 

 

Czy mogę zwrócić towar?

Nexterio.pl oferuje możliwość bezterminowego zwrotu towarów. Odsyłany towar zostanie przyjęty jedynie w sytuacji, gdy będzie zwrócony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu z kompletną jego zawartością. Odesłanie towaru odbywa się na koszt klienta. Więcej informacji w zakładce Reklamacje i zwroty”.

 

^ do spisu treści

 

 

Co zrobić, gdy kurier dostarczył przesyłkę uszkodzoną?

Nie należy odbierać przesyłki od kuriera w przypadku, gdy taśma oklejająca paczkę jest naruszona (uszkodzenie opakowania zewnętrznego). Oznacza to, że paczka była otwierana po wyjściu z magazynu co może świadczyć o uszkodzeniu towaru podczas transportu. Po otrzymaniu od kuriera przesyłki uszkodzonej należy skontaktować się z konsultantem Nexterio.pl pod nr tel. 41 312 39 39. Więcej informacji w zakładce „Reklamacje i zwroty”.

 

^ do spisu treści

 

 

Co mam zrobić, gdy zakupiony u Państwa sprzęt ulegnie uszkodzeniu?

Jeśli towar posiada gwarancję producenta, należy postępować według informacji, zawartych w karcie gwarancyjnej. Są tam zamieszczone dokładne warunki oraz ewentualne adresy Autoryzowanych Punktów Serwisowych. Gwarancja ważna jest wraz z dowodem zakupu, czyli Fakturą, oraz przez określony przedział czasowy (ustalony przez producenta). W celu przyśpieszenia procesu gwarancyjnego prosimy o kontakt bezpośrednio z producentem towaru. Więcej informacji w zakładce „Gwarancja”.

 

^ do spisu treści

 

 

Nie dostarczono karty gwarancyjnej, a produkt uległ uszkodzeniu? Co zrobić?

Gdy taki towar ulegnie uszkodzeniu podczas użytkowania, należy skontaktować się z konsultantem pod nr. tel. 41 312 39 39. Wtedy też będzie możliwość sprawdzenia czy dany produkt podlega gwarancji. Niektórzy producenci udzielają gwarancji na podstawie dokumentu zakupu, jakim jest Faktura VAT.

 

^ do spisu treści