nawet 90% taniej płytki od 1 zł gwarancja najniższej ceny ponad 2000 wzorów

Gwarancje

 

Spółka nie udziela gwarancji na sprzedawane przez nią produkty. Uprawnienia klienta z tytułu gwarancji określa szczegółowo karta gwarancyjna dołączona do zakupionego produktu. Towary posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Polski. Czas trwania gwarancji na dany produkt wskazany jest  w jego opisie na karcie produktu w sklepie Nexterio.pl oraz na karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta. Dane kontaktowe gwarantów znajdują się na każdej karcie gwarancyjnej oraz na naszej stronie internetowej www.nexterio.pl w zakładce „Serwis”. Warunkiem przyjęcia produktu w ramach reklamacji gwarancyjnej jest dołączenie kserokopii dowodu zakupu, karty gwarancyjnej, opisu sytuacji, w której wada się ujawniła oraz wskazania roszczeń.

Klient nie ponosi kosztów związanych z procesem gwarancyjnym pod warunkiem, że zgłoszenie reklamacji z tytułu gwarancji okaże się uzasadnione. W przypadku, gdy ekspertyza produktu wykaże, że usterka zaistniała z winy klienta, gwarant może zaproponować odpłatną naprawę produktu, zakup części zamiennych lub odesłać uszkodzony towar na koszt klienta.

Nexterio.pl pośredniczy pomiędzy klientem a producentem w procesie reklamacji gwarancyjnej w przypadku firmy Rovese (marki: Cersanit, Opoczno, Meissen, Rovese). Oznacza to, że reklamacje z tytułu gwarancji w przypadku powyższych marek muszą zostać zgłoszone do Nexterio.pl, które jest zobowiązane do niezwłocznego przekazania reklamacji ww. firmom. Wszelkie obowiązki gwarancyjne spoczywają  na gwarancie.