UWAGA - Używasz obecnie przestarzałej wersji przeglądarki Internet Explorer - niektóre funkcje sklepu mogą nie działać prawidłowo.
Zalecamy pobranie przeglądarki Firefox lub Chrome.
 

Wybrany produkt jest dodawany do koszyka...

dodajesz do porównywarki
produkt z innej kategorii

czy usunąć zawartość
porównywarki?

w porównywarce zostaną tylko:
aktualnie dodawany produkt i inne z jego kategorii
produkt zostanie dodany do listy, jednak porównanie
może nie być trafne z powodu różnic w kategoriach
 
 
Jesteś tu:
wróć Strona główna Reklamacje

Reklamacje

PROCEDURA REKLAMACJI

RĘKOJMIA i ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA NIENALEŻYTE WYKONANIE UMOWY

Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku otrzymania towaru uszkodzonego, wadliwego, niekompletnego, niezgodnego w jakimkolwiek aspekcie z ofertą sprzedaży, stwierdzenia braku danej pozycji zamówienia i in.  Klient ma prawo złożyć reklamację w dowolnej formie, jednak w celu usprawnienia procesu reklamacyjnego sugerujemy przesłanie zgłoszenia drogą pisemną oraz dołączenie wszelkiej posiadanej dokumentacji (zdjęcia, raport szkody itd.). W zgłoszeniu  należy umieścić informację na temat oczekiwań, tj.: naprawa, wymiana towaru na nowy, obniżenie ceny, zwrot należności i in. oraz dokładny opis przyczyny jej złożenia. Klient może skorzystać ze wzoru formularza reklamacji dołączonego do przesyłki, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór formularza można pobrać w formacie WORD lub PDF. Każda forma złożenia reklamacji jest respektowana przez sprzedawcę – klient może wysłać zgłoszenie:

e-mailem na adres sklep@nexterio.pl,

pocztą tradycyjną na adres:  Megastore.pl S.A., al. Solidarności 36, 25-323 Kielce

lub zgłosić telefonicznie pod numerem telefonu 41 3123939.

Po otrzymaniu zgłoszenia  pracownik Działu Zwrotów i Reklamacji skontaktuje się z klientem w celu przekazania szczegółów dalszego postępowania. Po ustaleniu konieczności zwrotu reklamowanego towaru do magazynu Megastore pracownik Działu Reklamacji skontaktuje się z Klientem w celu uzgodnienia działań związanych z odesłaniem produktu. Sprzedawca umożliwia zamówienie kuriera na koszt sklepu pod warunkiem spełnienia przez klienta określonych warunków, tj.  zabezpieczenia towaru na czas transportu, przygotowania przesyłki do odbioru w wyznaczonym terminie oraz dostarczenia przesyłki paletowej/wielkogabarytowej na samochód kuriera. Nie istnieje możliwość osobistego zwrotu towaru do magazynu GEFCO. W celu jednoznacznej identyfikacji zwróconego towaru sugerujemy dołączenie  do reklamowanej przesyłki kserokopii faktury zakupu.

Dział Zwrotów i Reklamacji ustosunkuje się do zgłoszenia klienta w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji. Po przekroczeniu tego terminu żądania klienta uznaje się za uzasadnione.

Warunki rozpatrywania reklamacji określone są szczegółowo w regulaminie Spółki § 12 (konsumenci) oraz § 11 (przedsiębiorcy).